لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
باید خوب باشیم و پیـروز شویم

باید خوب باشیم و پیـروز شویم

کلودیو مارکیزیو ستاره خط میانی یوونتوس در آستانه دیدار با رئال مادرید به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .

" در بازی قبل ما به دلیل اشتباهاتی که در دفاع داشتیم 2 گل دریافت کردیم اما در بازی فردا بدون گل خورده بازی را تمام خواهیم کرد . ما از ایجاد خطر نیز بر روی ذروازه خود جلوگیری می کنیم و این برای ما بسیار مهم است "

" در بازی گذشته اخراج کیلینی روند بازی را تغییر داد اما با وجود اینکه ما 10 نفره بودیم نمایش خوبی را داشتیم و موقعیت هایی را ایجاد کردیم . فردا نیز باید نمایش خوبی را داشته باشیم و البته از ضد حمله های خرناک رئال در میانه میدان جلوگیری کنیم "

" ما باید از نفوذها و ضد حمله های سریع رئال به کمک بازیکنانی مثله گرت بیل , رونالدو و بنزما که همگی سرعتی هستند جلوگیری کنیم . ما بازی خوبی را در اسپانیا انجام دادیم و حالا می توانیم در تورین و به حمایت تماشاگرانمان ورزشگاه را مانند جهنمی برای آن ها کنیم . ما فرصت زیادی برای آماده شدن نداشتیم اما اتفاقات م نیاز به پیروزی می تواند انگیزه ما را برای پیروزی بیشتر کند "

فشار بر روی آنچلوتی در رئال به دلیل نمایش این تیم ؟

" این شرایط را حتی مربیانی مانند خوزه مورینیو در رئال داشتند . این شرایط حتی در اینجا یعنی یوونتوس هم وجود دارد ; اگر شما در صدر جدول باشید بعد از یک یا دو رده سقوط مردم مدام در مورد ِ مشکلات شما صحبت می کنند "

" رئال تیمی است که قهرمانان زیادی در خود دارد و با عقد قراردادهای بالا انتظار زیادی را هم ایجاد کرده . آنچلوتی مربی فوق العاده ای بوده و در هر تیمی که کار کرده موفق بوده . من برای او در رئال آرژوی موفیت دارم البته در لالیگا و نه در اروپا ! "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: